STYLISH COUPLE OUTFITS

Здраво драги мои!

Ова е мојот прв пост во новата година, па со огледн на тоа, најпрво сакам да ви ја честитам Новата 2016 година, од се срце Ви посакувам многу незаборавни моменти со вашите сакани, успех на сите полиња, а здравјето и љубовта да бидат вашиот најверен партнер и нека секој ден од новата година Ви биде енергичен и оптимистичен.

Се надевам дека имавте незаборавна ноќ во дочекот на Новата 2016 година и дека применивте некои од советите кои ги споделив за интернет порталот Дама.мк - за женските работи, доколку не сте ја погледнале статијата можете да ја погледнете на следниов линк (ТУКА).

Бидејќи новогодишната ноќ веќе помина, а јас не направив за вас новогодишен пост за аутфит, решив тоа да го сторам сега бидејќи после нова година следуваат многу празници кои ги славиме, па ќе може да го искористите истиот аутфит и за други свечени прослави.

Фотографиите се направени од извонредната фотографка Таниа Николиа од Киев, моја драга пријателка и нејзиниот труд можете да го погледнете (ТУКА), исто така не заборавајте да ја следите на нејзиниот инстаграм профил за повеќе секојдневни фотографии и да ја контактирате доколку сакате да соработувате 









Dress: KENSOL
Shoes: BIANA SHOES
Jewelry: S&A Jewelery Design

Dress Shirt: 'Jery' Dress Shirt by Boss - HUGO BOSS
Pants: 'Heldor' Pants by Hugo - HUGO BOSS
Shoes: Gary - ECCO

Product- Country Images: Hotel Write Stone - Mountain Plachkovica, Macedonia
(VIP Apartment)

Не заборавајте да ме следите на мојот инстаграм профил за повеќе секојдневни слики.

Се надевам дека ви се допаднаа фотографиите.

Имајте убави моменти во престојните празници !

            Елена 

Comments